ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Üdvözlünk honlapunkon! Köszönjük, hogy pocakos fotózásod vagy esküvőd napján a Bellina ruháiban fogsz pompázni! Számunkra fontos, hogy minden kedves Ügyfelünk tisztában legyen a jogaival, és a közöttünk létrejövő szerződéses viszony tartalmával. Kérjük, hogy megrendelésed véglegesítése előtt figyelmesen olvasd el a jelen dokumentumot, mert megrendelésed véglegesítésével elfogadod a jelen ÁSZF tartalmát!
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdésed merült fel, vagy amennyiben egyedi igényedet szeretnéd velünk megbeszélni, úgy kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
- Fogalmak
Üzemeltető: Vass Adriánné e.v., amely olyan vállalkozás, amely szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
Bérlő: olyan fogyasztó, aki a bellina.hu weboldalon található, Üzemeltető tulajdonában lévő termékek közül 1 vagy több darabot bérbe vesz, kölcsönöz Üzemeltetőtől.
Termék: minden olyan az Üzemeltető által kölcsönzésre kínált termék, amelyet a Bérlő a www.bellina.hu oldalon megtekinthet és kölcsönzésre megrendelhet az info@bellina.hu e-mail címen. Az Üzemeltető kismamaruhákat, pocakpántokat és egyéb kiegészítőket ad bérbe.
Bérleti szerződés: jelen ÁSZF hatálya alá tartozó olyan, az Üzemeltető és a Bérlő között létrejött szerződés, amelyet a felek távértékesítési rendszer keretében a felek fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag a távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.
Weboldal/Honlap:
És a hozzá tartozó közösségi média oldalak!
- Üzemeltetői adatok:
- Cégnév: Vass Adriánné e.v.
- Székhely: 2440 Százhalombatta, Jedlik Ányos u. 12.
- Adószám: 55861908-1-33
- Szerződés nyelve: magyar
- Elektronikus elérhetőség/E-mail cím: info@bellina.hu
- Telefonos elérhetőség: +36 (70) 457-4660
- Számlaszám: Erste Bank 11600006-00000001-99013966
- A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: Üzemeltető.
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: Üzemeltető.
- Bérelhető termékek, szolgáltatások köre
A bérelhető termékek köre: kismamaruhák, pocakpántok és egyéb kiegészítők.
A bellina.hu weboldalon található termékek bérbe vehetők, kikölcsönözhetők.
- Rendelési információk
A kiválasztott termékek lefoglalása és megrendelése kizárólag e-mailben történik az info@bellina.hu címen. A rendeléshez nem szükséges regisztráció. A nap 24 órájában van lehetőség a rendelés leadására.
A megrendelésről minden esetben visszaigazoló e-mailt küldünk, melyben további információt közlünk a ruhák elérhetőségéről, a fizetésről és a szállításról és elküldjük csatoltan a Bérleti Szerződést, melyet aláírva kérünk visszaküldeni. A megrendelés akkor tekinthető véglegesnek, amikor a szerződés hatályba lép, tehát Bérlő visszaküldte aláírva a szerződést és megérkezett az Üzemeltető bankszámlaszámára a teljes végösszeg.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját és a kauciót.
Amennyiben az Üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az Üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a Bérlő részére a valós áron történő bérlés lehetőségét. Amennyiben a Bérlő ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási díjak menüpont alatt található.
A bellina.hu weboldalon termékkategóriák szerint böngészhet a bérelhető termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon illetve e-mail címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
- Fizetési információk
A megrendelt termékek ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módjai:
- Készpénzes fizetés kizárólag személyes átvétel esetén előre egyeztetett időpontban az Üzemeltető székhelyén lehetséges.
- Banki előre utalással történő teljesítés az Üzemeltető fent megnevezett bankszámlaszámára. A közleménybe, kérjük, írja bele nevét és megrendelés számát!
A visszaigazoló levélben található fizetendő végösszeg a megrendelés minden költségét tartalmazza (bérleti díj + kaució + szállítási díj). A számlát a csomag tartalmazza.
- A megrendelt termékek átvétele
- Személyes átvételre kizárólag előre egyeztetett időpontban az Üzemeltető székhelyén van mód
- Kiszállítás esetén Bérlő az alábbi lehetőségek közül választhat:
FOXPOST Csomagautomata
Házhozszállítás
- Szállítási díjak:
Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj.
FOXPOST Csomagautomatába történő szállítás esetén egységesen 1590 Ft (AFA-t tartalmazza).
Házhoz szállítás Magyarország egész területén: 1890 Ft (AFA-t tartalmazza).
Bruttó 16.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás díjmentes.
- Szállítási határidő
Bérlő előre egyeztetett munkanapon, de legkésőbb a Bérleti szerződésben megjelölt dátumot megelőző munkanapon kapja kézhez a termékeket vagy veheti át az általa megnevezett csomagautomatából. Amennyiben megrendelése nem, vagy csak részben teljesíthető a vállalt szállítási időn belül, arról telefonon, illetve e-mailben értesítést küldünk.
- Szállítási információk
FOXPOST Csomagautomatába történő szállítás esetén:
Bérlő által előzetesen a Bérleti szerződésben megjelölt Csomagautomatában vehetők át a termékek.
Házhozszállítás esetén:
Bérlő által előzetesen a Bérleti szerződésben megjelölt szállítási címen vehetők át a termékek. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, melyről minden esetben e-mail és/vagy sms értesítést küld a futárszolgálat.
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, mely a kaució összegéből kerül levonásra.
- A termékek visszaszolgáltatása
A kikölcsönzött termékeket a Bérleti szerződésben megjelölt dátumot követő első munkanapon Bérlő köteles visszaszolgáltatni saját költségén az Üzemeltetőnek Üzemeltető 2030 Érd, Szirtes utca 46. szám alatti székhelyén előre egyeztetett időpontban, illetve futárszolgálattal vagy postai úton üzleti csomag formájában az Üzemeltető székhelyére címezve. Amennyiben Bérlő ennek nem tesz eleget, tehát nem szolgáltatja vissza személyesen vagy nem adja fel postán vagy futárszolgálattal a termékeket a megjelölt dátumot követő első munkanapon, úgy attól számítva a visszaadás napjáig köteles Üzemeltető részére napi 1.000 Ft, azaz egyezer Forint/ Termék késedelmi pótlékot megfizetni, függetlenül attól, hogy abban az időszakban a Termékeket használta-e vagy sem. A Termékek visszaszolgáltatásának megtagadása vagy elmulasztása esetén a Kaució teljes összege visszatartásra kerül.
- Postai szállítással kapcsolatos információk
A házhoz szállított küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a futárszolgálat felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.
Futárszolgálattal történő házhozszállítás esetén amennyiben sérült a csomag, Bérlő köteles jegyzőkönyv felvételét kérni a futárszolgálat munkatársától és köteles a csomag átvételét megtagadni, illetve a legrövidebb időn belül jelezni ezt Üzemeltető felé. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Üzemeltetőnek nem áll módjában elfogadni. A futárszolgálat hibájából adódó sérülés esetén Üzemeltető csere terméket biztosít, melyet ingyenesen szállít ki Bérlő részére a lehető leghamarabb vagy visszafizeti a teljes végösszeget Bérlő részére. Amennyiben Bérlő a sérült csomagot átveszi a futártól, úgy a Termékeken esetlegesen keletkezett sérülésekért kizárólagosan Bérlő felel. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a Bérlőre terheljük, mely a kaució összegéből kerül levonásra.
- Bérleti díj
A bellina.hu weboldalon a Termékeknél feltüntetett összeg. A feltüntetett Bérleti díj egy napra szól. és az ÁFÁ-t tartalmazza.
A bérleti díj a Termékek tisztítását magában foglalja. Bérlő a Termékeket maga nem tisztíthatja és nem is tisztíttathatja ki.
- Bérlés/Kölcsönzés
A bellina.hu weboldalon lévő termékeket, melyek az Üzemeltető tulajdonát képezik, Üzemeltető bérbe adja, Bérlő bérbe veszi a Bérleti szerződésben meghatározott időpontban, és ezt követően, eredeti állapotában visszaszolgáltatja Üzemeltetőnek.
Bérlő, a bérlet időtartama alatt köteles gondoskodni az Üzemeltető által rendelkezésére bocsátott Termékek rendeltetésszerű használatáról, szakszerű tárolásáról és szállításáról. Bérlő felelősséggel tartozik a Termékekben bekövetkezett bárminemű kárért (pl.: sérülés, rongálódás, szakadás), illetve a Termékek elvesztéséért, és köteles Üzemeltetőnek ennek következtében felmerült kárát megtéríteni. Felek ezen célra a Bérlő által adott kauciót használják fel.
- Kaució
A bellina.hu weboldalon található termékek Bérleti díján felül Bérlő köteles minden Termékre Kauciót fizetni. Amennyiben Bérlő a Bérleti szerződésben meghatározott feltételeket betartva visszaszolgáltatja Üzemeltető részére, úgy a Kaució teljes összege visszajár Bérlőnek.
A Kaució összege minden esetben megegyezik a Termék Bérleti díjával.
A Termékek sértetlen és hiánytalan állapotban és határidőre történő visszaszolgáltatása esetén Üzemeltető köteles a Kaució teljes összegét 3 munkanapon belül visszautalni Bérlő bankszámlaszámára, illetve személyes visszahozatal esetén készpénzben köteles átadni Bérlőnek. Késedelmes visszaküldés vagy sérülés esetén a kaucióból visszatarthatunk.
- Elállás joga
Amennyiben Bérlő a Bérleti szerződésben megjelölt dátumhoz képest 7 munkanapon belül áll el a szerződéstől, úgy a Bérleti díj 40%-a visszatartásra kerül. A Bérleti díj 60%-a és a Kaució teljes összege, illetve a szállítási költség azonban visszajár Bérlőnek. A fenti dátumhoz képest 7 munkanapnál korábbi elállás esetén mind a Bérleti díj, mind a Kaució, mind a szállítási költség visszajár Bérlőnek. Bérlőt a Termékek átvételét követően, illetve azt követően, hogy Üzembentartó futárszolgálattal vagy csomagautomatába feladta a Termékeket és erről e-mail vagy sms formájában tájékoztatta Bérlőt, elállási jog a szolgáltatás jellegénél és rendeltetésénél fogva Bérlőt nem illeti meg. A szerződéstől való elállást e-mailben köteles jelezni Bérlő az info@bellina.hu címen.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
- Panaszok intézése
Az Üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. A fogyasztóvédelmi és a békéltető eljárásnak az eredménytelensége esetén – helyi bíróságra tartozó jogvita esetére – Üzemeltető kiköti a Budaörsi Járásbíróság kizárólagos illetékességét.
- Adatkezelés
Az üzemeltető a weboldal használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A weboldal böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a weboldal oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.
- Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.